تشکیل کارگروه استانی برای بررسی رفع موانع و مشکلات قطار شهری

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج: کارگروه استانی جهت رفع موانع و مشکلات پروژه خط2 قطار شهری هر دو هفته یک بار در استانداری البرز با حضور عبدالهی استاندار، قاسم پور رئیس شورای اسلامی شهر، رحیمی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر، شهردار و مدیران سازمان حمل و نقل ریلی برگزار می گردد.

این جلسه با گزارش کامل و پخش فیلم های درحال پیشرفت روزانه ایستگاه های شهید رجایی(سه راه رجایی شهر) و میدان شهید سلطانی(پل فردیس) و بسته پیشنهادی تامین درآمد مجتمع های ایستگاهی توسط مهندس کوزه کنانی  آغاز گردید.

عبدالهی استاندار البرز با اشاره به برگزاری نشست بررسی وضعیت پروژه قطار شهری کرج؛ به اهمیت تصمیمات مدیریتی اشاره کرد و گفت : یک تصمیم تنها برای نسل امروز نیست و باید با دوراندیشی و آینده‌نگری به رعایت حقوق شهروندی نسل فردا هم اندیشید تا بتوان با کار جهادی موانع و مشکلات پروژه های مهم استان را پیش ببریم.

وی به طولانی شدن اجرای پروژه قطار شهری اشاره کرد و گفت: ما وارث وضعیت فعلی هستیم و در این دولت و شورای شهر انقلابی و جهادی آن را به نتیجه باید برسانیم.

وی گفت: خوشبختانه همه شاهد راه اندازی بخشی از پروژه خط2 بوده اند و عملیات اجرایی ادامه مسیر تا میدان شهید سلطانی با کمک مدیران استان و شهری باید با شتاب بیشتری پیش برود و مردم پس از سال‌ها انتظار، نتیجه عملی این هزینه‌ها را مشاهده کنند.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.