بازدید جانشین و اعضای اداره کل حراست شهرداری کرج از ساختمان ستاد و مرکز کنترل فرمان قطار شهری کرج

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج:

جانشین و اعضای اداره کل حراست شهرداری کرج طی جلسه ای با حضور مهندس کوزه کنانی ریاست سازمان از ساختمان ستاد و مرکز کنترل فرمان و سیستم های رویت پذیری قطارهای خط2 و دوربین های ایستگاه ها به همراه سیستم های امنیتی موجود در قطار شهری کرج بازدید بعمل آوردند.

مهندس کوزه کنانی در این جلسه، ضمن تشکر از زحمات همکاران این اداره کل با اشاره به جایگاه ویژه و وظیفه خطیر حراست در سازمان ها، حراست را چشم مدیریت در پاسداری از کیان دستگاه ها و سرمایه انسانی آن برشمرد و گفت: بزرگترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن است و بزرگترین وظیفه حراست آن سازمان نیز حفظ و حراست از نیروی انسانی به همراه حفظ سلامت و آرامش و شادابی محیط کاری آن است.

کوزه کنانی، باقدردانی از زحمات و اقداماتی که مدیریت حراست سازمان با انجام بهینه دستورالعمل های سازمان بیان داشت: حراست بااقدامات پیشگیرانه در راستای امنیت بیشتر محیط گام برداشته و فضای اداری رابیش از پیش سالم و پرنشاط سازد.

در ادامه جانشین و اعضای اداره کل حراست شهرداری کلانشهرکرج با حضور در محل کار کارکنان ضمن عرض تبریک و خداقوت به همکاران این سازمان در پیشرفت ها و اقدامات ویژه به همراه بهره برداری صورت گرفته از سه ایستگاه در مرکز شهر به همراه مدیریت درست در دوسال گذشته را تحول ویژه و یکی از بخش های حیاتی حمل و نقل عمومی در کلانشهرکرج دانستند.

 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.